UWAGA

Związku z tym, że czasem się tu odzywam, zamierzam się poprawić - przynajmniej te dwa posty w miesiącu, mam parę pytań do was (bardzo mi miło, jak ktoś poświęci minutkę i na nie odpowie):

1. Czy jest coś co muszę poprawić? (odnoście pisania, wyglądu, dodawania, cokolwiek)
2. Wolisz posty odnoście książek, czy raczej filmów?
3. Co chciałbyś tutaj zobaczyć?
4. Czy znasz kogoś lub sam mógłbyś wykonać mi szablon na bloga? (Bez podawania stronek, bo tam ciężko jest się dostać, raczej chodzi mi o osobę, która serio poświęci mi trochę czas i to wykona. Chętnie wypromuję, czy coś. :))
5. Chcecie posta odnośnie mojej osoby, coś was interesuje?

Z góry dziękuję za odpowiedzenie (jeśli ktoś to zrobi :'))

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Muzyka, która zawładnęła moim sercem #2

Wielki powrót

O filmie słów kilka: Miasto Kości